He asked..... - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu He asked..... - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

He asked.....

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

02 Juli 2016 | Nederland, Dussen

..............and she said YES!

01-07-2016...

Dat is vanaf gisteren een bijzondere dag.
Arjen popped the question en ik zei natuurlijk JA!

Midden tussen de verhuisdozen aan de Munsterkerk... het mag dan wat gek of noem het simpel klinken zo, voor mij en Arjen is dat zo allerminst!

Dit huis, ons 1e huis samen, onze kindjes geboren en aan het opgroeien. Zoveel meegemaakt, samen gegroeid tot waar we nu zijn. En dan die verhuisdozen.. praktisch natuurlijk nu, met die verhuizing, maar ook de symboliek daarachter. We verhuizen fysiek, maar zeker ook mentaal naar volgende stap in ons leven. En daarin worden we nu 'officieel' ook man en vrouw. WAUW, wat bijzonder.

Al bijna 12,5 jaar samen en nog steeds going strong!
Ons geheim? Geen idee, maar één ding is de basis. Wij houden van elkaar :)

En onze meiden! Die vinden het prachtig en volgen iedere stap op de voet. Het gaat een feest worden :)