Afvinken - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Afvinken - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Afvinken

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

06 Juli 2016 | Nederland, Dussen

We kunnen steeds meer dingen afvinken.

Zo is onze trouwdatum bekend bij de burgerlijke stand en dus voor het officiële stuk.
Staat de trouwdatum voor de kerkelijke inzegening ook bijna in onze agenda, maar wachten we nog op bevestiging.
Hebben we de dominee al bereid gevonden om mee te werken aan deze dienst ;)
Hebben we bijna een locatie om na te borrelen op deze dag gevonden.
Weten de oudste meisjes al precies wat voor jurk zij aan willen etc. etc.
Nu nog op zoek naar een video en/of fotograaf.

Drukke dagen, maar we zijn lekker productief.

We tellen ook af, voor onze reis naar Amerika. We gaan met zn tweeën en dat is toch best spannend. Nog nooit waren we allebei/tegelijkertijd zolang van huis.

• 14 Juli 2016 - 18:51

Dik En Anja Den Bok:

Leuk zeg om jullie ook op deze manier te kunnen volgen!
    Succes met alle voorbereidingen voor van alles en nog wat......