Arjen is jarig! - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Arjen is jarig! - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Arjen is jarig!

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

26 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Camarillo

Vandaag is Arjen jarig!! (En als Arjen jarig = is Lotte dat ook! Nogmaals gefeliciteerd Lotte!)
Hieperdepiep Hoera!!

(In NL is het inmiddels alweer woensdagochtend, maar hier is Arjen toch echt nog 3 uurtjes jarig.
De post is nog onderweg van iedereen, de brievenbus had alleen folders, maar gisteren hadden we meer geluk! De kaart van Tante Annie was erbij, bedankt Tante Annie, de kaart staat mooi op de mantel.

Gisteren heb ik met de meiden bij de Dollar Tree, ballonnen en slingers gehaald en bij de supermarkt een heerlijke marble-cake met chocolate buttercreme (en heel veel kleurstof denken we zelf)

Na het avondeten hebben we lekker de taart op met elkaar, gevolgd door een korte binnenhuis discosessie.
Hoorah voor de sugar-rush hahaha! (Hopelijk konden onze buren het waarderen... oeps.)
Iets langer opblijven mag tenslotte wel als je papa jarig is.
Dat vinden zelfs papa en mama.

Iedereen bedankt voor alle felicitaties en lieve berichtjes.
Wij proosten er samen nog even op en zeggen dan weltrusten.
Morgen weer naar school!

En knutselen voor opa Boeve, die wordt as vrijdag 90 jaar!!
Hoera!

Veel liefs van ons allemaal!

• 26 Oktober 2016 - 07:21

Mirjam:

Proost! En voor straks welterusten!

• 26 Oktober 2016 - 10:25

Familie Van Herwijnen:

Van harte gefeliciteerd!!!

• 26 Oktober 2016 - 13:18

Tineke:

Leuk gedaan hoor Rebekka en meiden. Arjen heeft zich dankzij jullie vast heel jarig gevoeld!

• 26 Oktober 2016 - 17:39

Dik En Anja:

Arjen heeft zich vast echt jarig gevoeld. Met die mooie taart en een privé disco in huize Vos!
    En niet te vergeten die prachtige versiering in huis! Super dames.

• 26 Oktober 2016 - 22:34

Lena:

Hallo Arjen, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groeten Lena

• 31 Oktober 2016 - 07:56

Nelleke Van Tilborg:

Arjen gefeliciteerd met zo' n harem om je heen moet het wel een gezellige dag geweest zijn