Shipload.... - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Shipload.... - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Shipload....

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

21 November 2016 | Verenigde Staten, Camarillo

7 weken na onze verhuizing, staat deze week (hopen we!) de levering van onze spullen op de agenda.
Ons huishouden is sinds ruim een week in Amerika en staat bij Customs voor controle.

Een shipload aan spullen, een heel huishouden :)
Een shipload aan regelzaken, alle leenspullen uitzoeken en het huis pre-organiseren
Maar ook een shipload aan emoties....

Want als ik eerlijk ben, het komen van al onze spullen is net zo heerlijk als spannend.
We wonen met veel plezier hier in Casa del Camarillo. En het niet hebben van veel spullen, gaat ons verbazingwekkend goed af. Een mens heeft inderdaad niet veel nodig :)
Maar het is zoveel gezelliger met meer in huis ;)
En ook al hebben we niet (teveel) heimwee-gevoelens naar NL... is dat het nou misschien wel juist.
Wat als het in huis hebben van al onze spullen, dat juist aanzwengelt.
Brrr... ik kan er de laatste dagen veel aan denken, maar we hebben vertrouwen!

We ruimen alles uit en op en maken genoeg plek voor alle spulletjes :)
Gaan genieten van het neuzen door onze eigen spullen en de blije snoetjes van de meiden..
Die hebben deze week vakantie en kunnen dus optimaal meegenieten en helpen. Dat gaan ze super vinden, leuk!

Xxxxx

• 21 November 2016 - 10:19

Mirjam :

Heerlijk alle vertrouwde spullen weer in de buurt!
    Making New memories..
    Succes met alles regelen! Vergeet niet te genieten en voor deze week een hele fijne vakantie met de meisjes.
    Luv u xxx

• 21 November 2016 - 11:20

Aartje:

Succes.en ga er van genieten als jullie eigen spullen komen.Het ga toch gezelliger worden met iets van je eigen thuis basis.zeker nu de dec. Mnd voor de deur staat.oost west thuis best .al sta jullie huis ver weg van nl. Maar er jullie thuis van.
    veel plezier met uitpakken
    groetjesss xxx

• 21 November 2016 - 13:04

Ma Dekker:

Heel fijn dat je straks weer jullie eigen spullen om je heen hebt, een stukkie thuis in huis. Al zal het ook weer een hele organisatie worden om de leasespullen weer weg te moeten doen en weer een plek te creeeren met de eigen spullen. Maar dat gaat lukken, zoals het nog steeds gelukt is.
    Lekker dat de meiden vakantie hebben,kunnen ze misschien hun eigen dingetjes een pleje geven in huis,en de kalkoen kaal plukken(hahahaha).
    Gezellige tijd en op naar de komst van (o)pa en (o)ma Vos , fijne thanks giving. Weer een Amerikaanse ervaring erbij.
    lieve groetjes een een knuffel voor allemaal.XXXXX

• 21 November 2016 - 14:16

Anja Den Bok:

Het zal zeker een dubbel gevoel zijn....weer jullie vertrouwde spulletjes maar nu in een andere setting. Het zal best veel herinneringen oproepen waar jullie weer doorheen moeten bijten! Maar probeer ook weer te genieten van het toch weer 'vertrouwde' wat ook nu weer jullie huis meer een thuis kan gaan geven. Liefs Anja xxxx

• 21 November 2016 - 17:01

Izak:

al sal goed kom

• 21 November 2016 - 17:33

Lena:

Heb vertrouwen! het zal best goed komen en geniet van je eigen spulletjes. Groetjes voor jullie!

• 21 November 2016 - 18:55

Anne-Marie:

Jaaa! Heerlijk straks je eigen spullen weer bij je. En wat zullen de kids er inderdaad blij mee zijn. Lekker weer wat meer om mee te spelen! Binnenkort weer lekker ff kopje koffie drinken via Skype??

• 21 November 2016 - 19:34

Rianne Nederveen:

Wat is het toch leuk en gezellig om jullie berichten te lezen. En het gaat jullie daar al best goed af. Wat fijn. Heerlijk om straks ook je eigen spulletjes te hebben. Het ga jullie goed, groetjes van de Baan