Onze knappe meisjes! - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Onze knappe meisjes! - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Onze knappe meisjes!

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

01 Januari 2017 | Verenigde Staten, Camarillo

Ach... soms is opscheppen zo ontzettend lekker!
Vandaag heb ik er weer even zin in. En hoe kan ik het nieuwe jaar beter starten dan met een stukje over onze dames?

Want wat boffen wij toch.. drie van de mooiste meisjes, gewoon hier onder ons dak.
Wat zijn ze lief, mooi, slim, gevoelig en gewoon lekker 'kind'!
Omringd (zij het op afstand, maar ook dichtbij) met lieve mensen om hen heen.
Topmeisjes :)

Ik hoop dat iedereen een mooie jaarwisseling heeft gehad?
Hier in Camarillo ging alles goed. We hadden de slingers nog hangen, dus feestelijk was het zeker nog.
De gebakken oliebollen, mwah... dat moeten we dit jaar nog maar eens proberen ;)
Nina en Femme hebben het gered tot 23.30 (heel netjes! Maar ik zei het net al, ze zijn ook zo knap he)
Vieve lag om 19.00 en die maakte een heerlijke lange ruk.

Van het vuurwerk word je hier niet wakker.. dat mag je niet afsteken begrepen wij en inderdaad.. op 5 knallen na, was het hier muisstil.
Beetje jammer USA.
We hebben onze tijd 15.00 met NL mee afgeteld. En onze tijd 00.00 uur telde NL live met ons mee :)
Dat was heel speciaal en fijn! Xx

We kunnen nu ook weer zeggen dat we elkaar dit jaar weer zien. Dat klinkt wat leuker dan: 'tot volgend jaar'!
Vandaag hebben we het rustig aan gedaan en thuis aangerommeld en Camarillo verder ontdekt. Morgen nog een dagje vrij en dan begint school en werk hier weer.

Dat 2017 een prachtig jaar mag worden! Met veel mooie dingen en de wereld wat liever voor elkaar mag worden/blijven.
Veel plezier, momenten en herinneringen en al het andere wat ik kan zeggen. Voor iedereen :)

Heel veel liefs xxx

PS: bedankt voor al jullie kaartjes voor kerst en Nina's verjaardag. De laatste (denk ik) kwamen vandaag binnen en hebben allemaal een mooi plekje gekregen.