Ticket - zoektocht - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Ticket - zoektocht - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Ticket - zoektocht

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

23 Maart 2017 | Verenigde Staten, Camarillo

Met 5 mensen in de zomer een lange VLIEG-vakantie maken.
Dat is niet zo makkelijk opgezocht.
Naja, de bestemming en datums zijn wel bekend, maar de vliegtuigmaatschappijen, weten ook dat dat leuke datums zijn.
Tickets zijn erg duur.
We hebben tickets gevonden die ik vandaag zou willen boeken :)
Maar dat is met WOW-air. En een tussenstop in Reykjavik van 4 uur.
Niks mis mee, kunnen de meiden even de benen strekken, maar dan moeten we dus nog door naar LAX.
Ook niet erg, maar ik zie op tegen de douane hier in de USA met jetlaggende meisjes. (ik wilde langer blijven dan Arjen en vlieg dus alleen met de meiden terug)
En last but not least, de recencies van WOW-air zijn niet al te positief.
Dus zoals het nu lijkt.. zit een zomervakantie er misschien wel niet in voor ons richting NL.

Dus.. ticket zoeken, daar heb ik even geen zin meer in.
We zijn nu op zoek naar een leuke activiteit voor in de Springbreak.
Misschien Legoland in San Diego. Of een trip langs de Highway 1.. die is prachtig.

Hier hebben we drukke gezellig weken gehad :)
Vieve was jarig!
Iedereen bedankt voor de kaartjes - er komen nog steeds kaarten binnen :)
We hebben het niet echt gevierd, maar lekker met elkaar gefeest. Vieve heeft een mooi speelhuisje gehad en een poppenwagen. Het huisje staat buiten in de tuin en is een hit!
Met het lekkere weer dat we hadden, heeft ze er al zoveel in gespeeld. Superleuk!
En een echt poppenmama is ook, dus met de wagen wordt veel gesleept en gedaan.

Nina en Femme hebben ook lekker gelogeerd bij Roos en Nora. Dat was dolle pret :)
Met een echte discoavond toe.

Nina had op school een project. Ze moest een vulkaan maken. Ze heeft hard gewerkt en geverfd en ik heb met het lijmpistool geplakt.
Daarna moesten alle vulkanen de 10e terug op school zijn, voor de uitbarsting.. superleuk! Topproject.

We zijn zaterdag na Vieve's verjaardag met Rita en de drieling naar Malibu gereden voor Vieve's verjaardag. We waren er om 10.00 uur en reden om 15.30 weer naar huis. Heerlijk!
Er was veel mist, dus veel konden we niet zien, toch waren we allemaal een beetje verbrand. De zon pikt lekker door hier.
Leuk strand, maar zoiets als strandtentjes iod, dat kennen ze niet.
Volgende keer willen we naar Newport Beach, daar hebben ze meer vertier voor kinderen.
Op het strand ook nog even met Tante Annie gebeld. Die vierde haar verjaardag. (ze was 17 maart jarig)
Dat was erg leuk! Toch Tante Annie?
Ons trouwalbum is inmiddels ook binnen en dat heeft ze ook kunnen inzien die avond.

Verder hebben we de meiden veel gespeeld, bij Roos en Nora en bij Lilly, Bradley en Brayden.

Hadden ze Scienceweek op school, heel leuk en leerzaam.

Waren we vrijdagavond 17 maart bij Art-Trek.
Voor $5 entree, mag je daar de hele avond fröbelen en knutselen.
Er zijn tafels met verschillende projecten erop.
Verven, kleien, Zentangles maken, waterverfpotloden kunst.
Erg van genoten!

Arjen is afgelopen zondag wezen vissen aan zee. Hij was mee met de vader van Lilly, Bradley en Brayden.
Erg rustgevend zei Arjen.
De volgende trip is naar de schietclub.
Ik wil ook mee :)

Femme is bezig met een ABC-book voor school. Ik zal een foto hierbij het verslag stoppen.
Ook al zo'n leuk project. Veel plakken en schrijven en een eigen boek maken. Elk boek is dus weer anders.
En op 23 februari had zij trouwens een play op school! Ik zal een foto toevoegen. Wat heeft ze ervan genoten :) Ze was een mooie hond in 'Mother Gooses Goose is Loose'.

Ohh op 1 april is het open huizen-dag.
Erwin en Marlijn hebben hun huis al verkocht. Joepie!
Nu Gilbert en Chantal nog. Delen jullie allemaal deze link?

Femme staat op de wachtlijst voor de Academy bij gym.
We wachten op een plekje in de lessen op dinsdag en donderdag.
Voor Nina zijn we nog op zoek.
Toch muziek? Liever paardrijden?
Op school is Nina nu bezig met een toneelstuk, daar bloeit ze van op. Onze garage is omgetoverd tot toneel.
Ze vind dat ook toch wel echt iets voor haar.. dus misschien toneelles?
We zoeken verder :)

Zometeen gaan we naar school. We hebben een gesprek over de voortgang van Nina en hopen dat ze ons meer inzicht geven of en hoe ze verder kan. Doorstromen naar de 3th Grade daar gaan ze niet mee akkoord lijkt het op. Maar nu op zoek naar een oplossing, zodat ze niet achterloopt op NL, maar ook dat schoolwerk minder saai wordt/blijft.

Tot snel allemaal!

Xxxx en veel liefs!

• 23 Maart 2017 - 20:25

Anja:

Ah, wat sneu zeg dat jullie hoogstwaarschijnlijk niet naar Nederland kunnen komen.
    Het is mooi om te lezen wat jullie allemaal ondernemen!
    Geniet van jullie mooie avontuur!
    Liefs Dik en Anja