Stap voor stap :) - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Stap voor stap :) - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Stap voor stap :)

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

17 Juli 2016 | Nederland, Dussen

Nog een paar nachtjes en dan is het zover!
Dan krijgen de oudste dames Vos zomervakantie en vertrekken wij met z'n tweetjes richting Amerika.
Erg spannend. Een hoop regelwerk ook, maar het voelt ook goed om te doen.
Iets minder goed voelt het 'achterlaten' van de drie meiden. Ze zijn die dagen in goede (zeg gerust uitstekende) handen, maar toch he...
Dat stukje zal wel erg tegenvallen gaan we vanuit.

Afgelopen weekend hadden we ook een zeer succesvolle verkoop van onze spullen overbodig geworden spullen. Iedereen erg bedankt voor het langskomen! Nina was ontzettend in haar sas, ze was de dagen ervoor erg zenuwachtig, maar och och, die lieve verkoopster van ons, ze had zo'n plezier!
Allebei ook een flinke duit voor in de spaarpot, dubbelpret dus.
Nu de laatste overblijfselen opruimen en dan is er een hoop aan kant hier in huis.

Afgelopen week vond ik (Rebekka) ook mijn trouwensemble, wat ben ik er blij mee! De kleding voor de dames is ook bijna in aantocht en ook Arjen volgt snel.
De datum voor de bruiloft staat inmiddels en op 31 augustus as. is het dan zover! (Ja, op de 1e dag van Timmerdorp, maar dat is nu eenmaal even zo) Op dag 2 en 3 dan maar flink doortimmeren, dat mag vast wel.
Hopen op droog weer, dat zou erg lekker zijn :)

Nu nog even lekker achterover hangen op de bank en dan begint morgen weer een nieuwe werkdag en de laatste schoolweek..
Nooit gedacht dat 2016 ons dit allemaal zou brengen.
Heel bijzonder!

Welterusten allemaal!

• 17 Juli 2016 - 22:58

Marjan:

Hallo Vosjes,

Wij zijn blij met de gekochte (gekregen...moet ik eigenlijk zeggen...;-)) spulletjes! Hebben we toch een tastbaar aandenken als jullie zo ver weg zijn!
    Succes in deze laatste schoolweek meisjes, bijna vakantie!
    Arjen en Rebekka: sterkte met de voorbereidingen!

dikke kus,

(tante) Marjan

• 18 Juli 2016 - 07:29

Mirjam:

Wat deed Nina de verkoop leuk! Lieverd!
    Succes deze week met alle voorbereidingen! Wordt (weer) een drukke week voor jullie..
    Ben ook erg benieuwd wat jullie er volgende week van vinden!! En je weet het.. Als ik iets kan doen..

• 22 Juli 2016 - 15:34

Maaike :

Wat leuk, een verkoopkraam voor jullie huis.
    Als ik het had geweten was ik zeker ook gekomen.
    Fijn dat de meisjes een leuk dag hadden en niet onbelangrijk: goede verkoopsters zijn.
    Allemaal stukjes voorbereiding voor de grote reis.
    Succes voor de komende tijd.

Lieve groet,
    Maaike

• 24 Juli 2016 - 20:31

Rianne :

Succes met alle voorbereidingen en geniet van al die bijzondere gebeurtenissen!