Bijna weer naar (t)huis! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Bijna weer naar (t)huis! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar (t)huis!

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

En zo is een week toch weer gauw voorbij.
Time flies, when you are having fun (en gemis)...
Een week is maar een week en wat je ermee doet is verschillend.
Wij hebben het in ieder geval druk gehad en dat was ook de bedoeling.
Ontzettend veel gezien, gelachen en opgedaan.
Productief! Genoeg om mee te nemen naar huis, en de dames in te lichten over alles hier.

Gisteren naar Santa Barbara gereden.. Prachtige rit langs de kust.
En dan ook echt langs de kust. Amazing it was!
Cocktails gedronken (niet te nassen, dus na twee slokken klaar whaha)
Arjen koos een cocktail met strawberry with a kick.
Lieve schat, wist niet wat een jalopeno-pepper was, nou bij de 1e slok wist hij het wel hoor. Whoehoehaha, wat hebben we gelachen. Hadden we dat maar gefilmd..
De mijne was niet veel beter helaas.. bleeggh. Niets voor ons.
De lieve ober regelde dat we ze dus niet eens hoefden te betalen. Toptent! En Topvent :)

Vandaag komt Kari, de makelaar. De tweede huizenronde.
Zijn erg benieuwd.
Vanmiddag nog op pad voor een auto. Rondkijken wat de opties zijn.
Waarschijnlijk een Ford Explorer. Arjens's collega's hebben deze ook, grote fijne auto. En bevalt hen ook erg goed.

Gisteren op bezoek geweest bij een andere collega van Arjen. Zij zijn hier 2,5 jaar geleden naar toe verhuisd.
Goed om tips te horen, maar ook te horen hoe zij dingen hebben ervaren. Het voelt goed, om te weten dat wij echt niet het ei hoeven uit te vinden. Maar ook dat al die stappen die we nemen en de gevoelens die erbij horen, ok zijn en niet raar.
Ze hebben een actieve club hier samen met andere NL'ers. Bijzonder om te delen.

Morgen weer naar huis! En dan landen we zondag 12.00 uur op Schiphol.
Heerlijk vooruitzicht!

Tot snel iedereen! Xxxx

• 29 Juli 2016 - 18:59

Corrie Deuling:

Hoihoi Nu al leuk om jullie avonturen te lezen! Wat hebben jullie al veel gedaan deze week. Bijzonder! Goede reis terug.

• 29 Juli 2016 - 19:02

Ma Dekker:

Fijn om te lezen dat jullie goed worden opgevangen. Weet je een beetje hoe het allemaal reilt en zeilt in Amerika. Ook wel fijn dat er mensen zijn die dezelfde ervaringen gehad hebben en jullie het één en ander weten te vertellen. En nu maar afwachten of jullie een (t)huis vinden waar je je prettig in voelt. Bij een auto vind ik dat nou niet zo'n punt. Sterkte met de laatste dingen die nog gedaan moeten worden en dan hopen we jullie zondag weer te zien. Liefs vanuit Akmkerk xx

• 13 Augustus 2016 - 21:02

Anja Den Bok:

Beetje laat maar wat leuk om jullie verslagen te hebben gelezen.
    Fijn dat er meerdere mensen im jullie gehen zijn om jullie wegwijs te maken.
    Een fijn idee.
    Liefs Anja