Nagenieten en afscheid nemen - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Nagenieten en afscheid nemen - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Nagenieten en afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

02 September 2016 | Nederland, Dussen

Afgelopen woensdag was dan dé dag!
31-08-2016...

Onze trouwdag, ons kerkelijk huwelijk.
(met als trouwtekst Jeremia 29:11)
Maar ook de dag dat opa en oma Zeeland 43 jaar getrouwd waren en oma Boevé haar verjaardag vieren mocht.
Een mooie dag voor een mooi feest, waar we met veel dankbaarheid en plezier op terugkijken.
Een ontspannen dag, vol met lieve mensen en onze drie, lieve en prachtige meisjes.

Helaas was Femme echt niet lekker en moesten we overal de emmer mee naar toe nemen. Ze heeft zich dapper getoond, want de hele dag heeft ze er het beste van gemaakt en desondanks toch erg genoten van alles. Toppertje!

We zijn heel dankbaar ook voor alle aandacht vanuit onze gemeente en familie. Na een prachtige kerkdienst (bedankt papa) hebben we met iedereen genoten van lekkere koffie, met veel lekkers.
Op het prachtige Geofort te Herwijnen hebben genoten van een heerlijke lunch en genoten van het weer, de omgeving én elkaar!
De meisjes hebben zich met alle vriendjes, vriendinnetjes, neefjes en nichtjes ontzettend vermaakt!

Wij kijken terug op een fantastische dag! Met veel mooie en lieve woorden van iedereen. Een persoonlijke tekst van Hanna en een lied van opa en onmisbare tips! En natuurlijk 't Snoeptafeltje en mooie foto's van Marloes.

En dan komt het vertrek naar Amerika ook dichterbij.
De bestelde koffers zijn binnen en voor Arjen is het inpakken begonnen.
Morgen 03-09, vertrekt zijn vliegtuig naar LA.
01-10 is hij weer terug in NL, die opvolgende week, komt dan de container en zo het nu lijkt, proberen we met z'n 5-en dan 07-10 te vertrekken met het hele gezin.
Die week zal erg druk worden, maar ook dat zal ons wel lukken.

Wij gaan nu weer verder. Timmerdorp is hier in volle gang. En Nina treedt vanavond nog op, op de slotavond (playback). Femme is vandaag niet naar Timmerdorp, die was vanmorgen helaas weer ziek. Vieve ligt nu lekker op bed, maar ik hoor ze al roepen :)

Terug naar de orde van de dag!

Iedereen nogmaals bedankt, ook voor de vele kaarten en groeten en liefs.

• 02 September 2016 - 22:38

Lena:

Lieve mensen.

Fijn dat jullie een mooie dag hebt gehad woensdag, jullie trouwtekst vind ik heel erg mooi en toepasselijk!
    Voor Arjen: een goede reis toegewenst zaterdag.
    Voor Rebekka: sterkte met het inpakken en de verhuizing.
    Groetjes aan de kinderen.

Groetjes van Lena