Steeds meer kruisjes op de kalender.. - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Steeds meer kruisjes op de kalender.. - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Steeds meer kruisjes op de kalender..

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

23 September 2016 | Nederland, Dussen

Steeds meer kruisjes en steeds minder lege vakjes..
Over precies twee weken, hangen we in de lucht, op naar the USA.
De tickets zijn nog niet geboekt, maar het is in ieder geval wel de planning.

Drie weken zonder Arjen, nog één te gaan en dan is hij weer thuis en dan knallen!
We hebben het allemaal goed gedaan, Arjen daar en wij hier.
Femme heeft het taai met papa die weg is. Elke ochtend hoopt ze hem aan te treffen bij het wakker worden. Lastig hoor voor die meisjes.
Nina is een superhulp in huis en doet het zo waanzinnig goed. En Vieve + Skype met papa is een gouden combinatie. Ze zeult door het hele huis met papa, voert hem rozijntjes en kletst wat ze kan tegen hem. Niemand anders mag de telefoon dan ook meer hebben. Alleen zij en papa.

Sinds de laatste blog, hebben we veel gedaan:
Naar het consulaat voor de visums (geen idee waar ze blijven trouwens) Had Femme nog haar verlate kinderfeestje, maar dat was het wachten meer dan waard! Tropische temperaturen, opa & oma's tuin, zwembad én springkussen (bedankt nog Nathalie!)
Roxy was in Dussen en dat is altijd genieten!
Tante Chantal was jarig en die at 's-avonds friet jammie! Daar bleven Nina en Femme dan ook eten. Ik en Vieve waren lekker thuis om Vieve op bed te leggen lekker vroeg.
('s-Middags hadden Marlijn, Chantal en ik een heerlijke en gezellig high-tea gehad bij Sweet Ima. Jammie!)
Ook is de luchtvracht opgehaald (met lichte consternatie, maar toch he)
Mis ik mijn lieve collega's in het ziekenhuis nog steeds.
Maakten we Nova blij met haar verjaardagskado, Albert! (Klein maar fijn ;) !)
Hadden we de startdag in de kerk, supergezellig!!
Ging Femme nog naar de bios met Tessa om 'Huisdiergeheimen' te kijken.
Was Nina voor de laatste keer naar club en deed daar het spel 'Slagroomsnoet'
Maakten Femme en ik Discodellen (heerlijk!)
Kwamen de foto's van de bruiloft en wat zijn ze mooi!!
En de klapper, we hebben eindelijk een huis in Amerika!
Arjen zocht en vond een fantastisch huis.
Bij aankomst kunnen we er direct in en zijn we dus meteen thuis. Geen tijdelijk appartement, maar gewoon onze eigen stek. Nog wel even wachten op al onze spullen, maar dat komt goed!
We gaan niet wonen in Thousand Oaks, maar in Camarillo.
Arjen's woon-werkverkeer is ongeveer 15 minuten. Prima te doen!

We willen niet (stiekem wel, maar dat doe je niet hé) onopgemerkt vertrekken.
Daarom is iedereen die kan en wil, van harte welkom om ons op 6 oktober as. gedag te komen zeggen en uit te zwaaien.

Donderdagavond 6 oktober - 19.00 uur
De Trefhoek - Van der Dussenlaan 37

Wij zorgen dan voor koffie/thee/fris en heeel veeel zakdoekjes.
Tot dan?!

• 23 September 2016 - 14:07

Ma Dekker:

Lieve kinderen,trots op alles wat jullie elk op z'n eigen stek allemaal gedaan hebben. Blij dat er een huis gevonden is,dat jullie deze weken goed doorgekomen zijn. Nu op naar het afscheid van Nederland ( en van ons) . Wat zal het vreemd zijn , jullie zover weg. Gelukkig is er Skype en de app.

• 23 September 2016 - 16:30

Dik En Anja:

Jullie hebben super veel geregeld! En wat zijn jullie dapper zo.... 'zonder' elkaar! Petje af zoals ook jij Rebekka je dingen doet op dit moment! Wat zullen we jullie missen hier....
    Maar wat super fijn dat jullie nu een huis hebben en straks gelijk daarin kunnen gaan wonen.
    Sterkte met de laatste loodjes,
    Liefs Dik en Anja

• 23 September 2016 - 22:49

Lena:

Hoi Rebekka,

Inderdaad superknap wat je allemaal doet, je lijkt wel een duizendpoot.
    Fijn dat jullie zo'n mooi huis hebben gevonden.
    Sterkte nog voor de laatste weken.
    groetjes lena