Filmpje! - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Filmpje! - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Filmpje!

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, Camarillo

Tijd voor een nieuwe film :)

De afgelopen maand hebben we lang niet zoveel foto's en filmpjes gemaakt als ik zou willen..
Je zou denken dat met visite in huis, je dat juist wel doet, maar nee dus.

Al met al, toch wel een mooie indruk van mei!
Hoogtepunt natuurlijk de visite van Mirjam en mama hier en de verjaardag van Femme.

Link naar het filmpje :) :
(kopy + paste)

App mij even als je hem niet kunt openen :) Stuur ik hem per mail. Want dat werkt dan inderdaad toch wel.

We hadden het dus erg gezellig deze maand.
Op 6 mei kwamen mama en Mirjam aan.
Moe en Mirjam ziek (dat bleek dus later kinkhoest te zijn, sunt)
Maar ze heeft er dapper doorheen geslagen en nu na 2 weken terug in NL gaat het ook wel weer beter. Gelukkig maar.. we dachten hier heel even dat ze niet meer huis zou kunnen. Wat achteraf wellicht ook beter was geweest, maar ook weer - no place like home. Dus lekker thuis opgeknapt.

We hebben toch nog wel wat dingen kunnen doen.
We hebben Santa Barbara (al zeggen we hier sinds de tocht van Pa en Ma Vos Santa Babala. En wat was dat mooi.
Jammer dat we niet in de trolley of de shuttle mochten met de kinderwagen. Veel gelopen en niet alles gezien wat we wilden, maar al met al.. mooi weer, goed gezelschap. Meer hoeft niet!

We zijn ook naar het Ronald Reagan Library geweest.
Daar staat zijn Airforce 1 ten toon. Dus ook aan boord geweest van het presidentiële vliegtuig. Ik kan er persoonlijk geen genoeg van krijgen.
Hoop ook nog altijd stiekem op een baan bij de KLM :) Die dag niet heel mooi weer, maar genoten.

We zijn met Transistions wezen hiken in Wildwood Park.
Wauw! Ik moet snel om nieuwe wandelschoenen en weer terug. Zo mooi.
Op het eindpunt gingen we s'mores maken. Jammie!! Dat is inderdaad kei en kei lekker.

Femme's feestje hebben we 20 mei in het park gevierd hier. Heerlijk weer, prachtig park leuke mensen en lol. Echt Amerikaans :)
Koelboxen met drinken en eten mee en gaan.

Femme gaat lekker op de gym.. Morgen doet ze mee aan de Victory Games.
Mag ze aan iedereen laten zien wat ze kan. Leuk :)
Vioolles gaat ook goed. Nina mag in juni al mee doen een 'recital' in het bejaardenhuis Somis. Spannend!
Als ze samen speelt met de juf, klinkt het zo prachtig.

Met mama zijn de meiden en ik nog bij Color me Mine geweest.
Ons eigen aardewerk geschilderd. Hebben we met oma Vos ook gedaan in december. En dat is toch leuk.
De meiden kozen een mok, mama en ik een lepelhouder.
Die zou eigenlijk niet op tijd klaar zijn, maar konden we toch afgelopen dinsdag nog ophalen.

We zijn ook nog in LA geweest.
Dagje Hollywood gedaan. Daarna via Griffithpark naar huis.
We gingen in het park wat koffie drinken en eten.
En dan langs de Observertory naar huis.
Totdat.....

Mama haar telefoon kwijt was.
Arjen heeft direct met de telefoon gebeld. Een Russische mevrouw nam op.
Arjen moest haar maar komen zoeken, zij had de telefoon.
Konden we haar toch niet vinden. aaargghh!
Bijna de hoop verloren en toen maar een sms gestuurd of ze de telefoon bij het cafe wilde gaan afgeven, dan zouden wij hem daar oppikken.
En warempel!! Bij de auto aan het wachten zei mama: 'Daar zijn ze.. ik weet het zeker, die dames heb ik langs zien lopen aan de picknicktafel en hoorde ze praten.'

Gauw aangesproken en jawel! Daar was de telefoon terug. JOEPIE!
Nog nooit zo blij geweest.

Afgelopen zondag waren we nog in Ojai. Heel mooi, maar het was erg warm. Vieve was niet heel gezellig, dus dat was een kort bezoekje. Wel hebben we gezellig gepicnicked in het park daar.

Nina's actinglessen zijn bijna klaar. Half juni de uitvoering en dan stoppen we bij die studio is het plan. Het is erg ver rijden. We hebben er wellicht één dichterbij gevonden. Dat moet ik nog even verder uitzoeken.
Ze geniet er in ieder geval met volle teugen van.

Afgelopen dinsdag zijn we nog op Arjen's werk wezen kijken.
Arjen had gelukkig even tijd om mama het één en ander te laten zien.
Prachtig, ik kan niet anders zeggen. Na een kopje koffie weer terug naar huis. We moesten op tijd zijn bij school :)
Zou soms de tijd vergeten :)

Afgelopen woensdag vloog mama weer terug naar huis. Dus hier in huis moet iedereen zijn draai weer even vinden. Het is een beetje stil en leeg.
Maar gelukkig hebben we afleiding. Dat helpt altijd veel.

Nu gaan wij aftellen. Nog 6 weken totdat ik en de meiden in Amsterdam landen.
We kijken er naar uit. Fijn dat het deze zomer toch gelukt is.

Het NTI is trouwens afgerond.
Afmaken is bij hen geen optie
Nu de certificaten opgevraagd en dan kijken of ik wellicht hier kan instromen op de volwassenschool in hun medical assistant program.
We houden jullie op de hoogte!

Tot snel weer iedereen!

Lfs van ons allemaal

• 02 Juni 2017 - 22:11

Mirjam:

Wat een mooi filmpje weer!! En wat was het super om bij jullie te mogen zijn! Ik heb (ondanks dat ik ziek was) echt genoten van jullie en vooral de meisjes! Wat was het geweldig! Nogmaals dank jullie wel daarvoor! Ik kom nog een keer terug hoor.. (heb mezelf dus zojuist uitgenodigd) maar dan wel in gezonde toestand