Aftellen :) - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Aftellen :) - Reisverslag uit Camarillo, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Aftellen :)

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

08 Juli 2017 | Verenigde Staten, Camarillo

8 juli vandaag..
Volgende week rond deze tijd (NL tijd) hopen we bijna te landen in Amsterdam...

Opgewacht door Chantal, Mirjam en Egbert en kindjes en wie weet wie nog meer. Ik raak er een beetje stil van.
Stil als in stilte voor de storm.
Over pakweg 3 a 4 dagen ga ik namelijk Arjen vertellen dat ik- of;

A: mijn ticket toch omboek
B: niet meer wil
C: raaskal over 'hoe moet ik dit nou doen?!?'
D: andere kromme dingen

En dan is het zaterdagmorgen en vertrekken we en is uiteindelijk alles ok.
Noem het reisstress, zo noem ik het namelijk wel.
Een hoop regelen en proberen voor te bereiden, terwijl het beste werkt: LOSLATEN.

Ik ben een gekke reiziger.
Dol ben ik er op! Onderweg zijn, reizen, zien, kijken..
Maar bleeeghhh die voorbereidingen. Ik wil al inpakken, heeft geen nut, want ik moet hier nog een week föhnen, kleren aan, wassen, spullen gebruiken die ik eigenlijk in wil pakken. En de meiden ook.
Dus donderdag begint het inpakken en dat vind ik dan weer veel te laat ;)
Raar, maar waar.
Voor nu, alles om met de meiden te reizen is bijna klaar.
Toestemmingsformulieren van Arjen (dat hij akkoord is dat ik de meiden alleen mee neem)
Alles reispapieren in 1 envelop bij elkaar.
Nieuwe tandenborstels al wel ingepakt - want dat kan best ;)
En morgen pak ik de 'slecht-weer' kleren ook vast in.
Tot aan ons vertrek hier blijft het hier nl. rond de 30 graden. Die hebben we dus niet nodig en kunnen in de koffer.

Komt goed allemaal :)
We gaan zaterdagochtend zenuwachtig van de leut op naar LAX.
Deze week nog wel langs de dokter wellicht, toch even kijken of we voor Vieve iets kunnen krijgen voor de lange vlucht.

Onze derde vakantieweek was overigens weer vol pret, dus de vakantiestemming is er goed ingebleven.
Vanmorgen zijn we met vrienden wezen ontbijten op het strand in Malibu en zagen we dolfijnen! Wat ontzettend gaaf!
Als het seizoen weer daar is, ga ik een Whale-watching doen. Dat lijkt mij waanzinnig!

Arjen's vrije week is alweer bijna om. Het is omgevlogen.
We hebben het rustig aan gedaan.
Maandag 3 juli:
Santa Barbara - Moxi Museum en koffie bij Cat Therapy

Dinsdag 4 juli: (Fourth of July / Independence Day
Gezwommen en gegeten bij Heidi en Chad. Om half 7 naar de
Adolfo Camarillo High School waar om 21.00 een vuurwerkshow was.

Woensdag 5 juli:
Nina naar de tandarts en wat boodschappen gehaald en thuis gespeeld.

Donderdag 6 juli:
Gezellig naar Chuck E Cheese, voordat Femme naar gym moest.

Vrijdag 7 juli:
Bowlen hier in Camarillo en thuis gourmetten, met onze eigen gemaakte gourmetschotel.

Zaterdag 8 juli:
Om 6.30 opstaan en om 7.15 met de auto naar Paradise Cove Beach Cafe voor ontbijt en een ochtendje strand. Heerlijk!
Daarna geluncht met en bij Jamie en Rachel (de ouders van Meija en Jude) Om 14.30 met Vieve naar huis en rond 19.00 Nina en Femme daar opgehaald. Die waren zo moe :) Die vielen in de auto al in slaap.
Gezellige dag :)

Morgen 9 juli, hebben we een rustige dag. En proberen we nog even te kijken we wat nog moeten doen voor onze vakantie, voor Arjen weer aan hectische week begint.

Deze week kregen we via de juffen van 'De Sprankel' drie filmpjes binnen die ze speciaal hadden gemaakt voor Nina en Femme (en ons).
Wat gaaf!
Ik ben er van onder de indruk en heel blij mee.
De heimwee naar school is erg groot. Het is fijn om te merken dat we er nog 'bij horen'.. ik kan het voor nu niet anders beschrijven.
Maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat we bedoelen. Maakt ons blij.

Volgende week hebben we vooralsnog een rustige week.
Maandagavond komt Mieja logeren en die brengen we dinsdag weer naar huis. Woensdag en donderdag heeft Nina vioollessen van een uur. En Femme gymt nog op dinsdag en donderdag volgende week.
Vrijdagmiddag hebben we nog een Transistions-event. (Lunch met een film)

En dan vertrekken we zaterdag rond 8.30 naar LA.
Twijfel nog even over de buggy. Al is dat Vieve wel iets handiger. Dus wellicht neem ik die gewoon mee.
Ik moet even uitzoeken of de kinderwagen ook mag, maar dat zal wel niet handig zijn en niet kunnen na het inchecken. Weet iemand hier dat misschien?

Inmiddels hier 23.30 bijna.
Ik ga lekker slapen. De airco heeft de bovenverdieping lekker koel gemaakt. Luxe, maar oh wat lekker.

Tot snel iedereen! En nu niet alleen via de blog ;)


PS: vandaag kreeg ik van het NTI dan eindelijk mijn cijferlijst/certicaten van het NTI binnen. Dus....
Deze gaan nu mee naar NL om te laten vertalen.
Dan ga ik hier in de US vervolgens uitzoeken of ik ze kan toepassen in de opleiding Medical Assistant hier die in november start op de volwassenschool in Thousand Oaks.
Zin in!

  • 09 Juli 2017 - 08:50

    Mirjam:

    OOh dat aftellen doen ze hier ook al weken! Haha.. de meiden stuiteren bijna want nu is het nog maar een week en dan kunnen ze kroelen met tante Bek en eeeeeeeindelijk Nien, Fem en Viev weer zien. Zal ook wel weer even gek zijn, want ze zijn natuurlijk alle 5 gegroeid en veranderd. Zo leuk om jullie weer even in de buurt te hebben! We schreven het net al, zal jullie niet iedere dag zien, maar heel fijn dat jullie gewoon in de buurt zijn! En dan komt Ar natuurlijk ook nog!

    En volgens mij kan je kinderwagen gewoon mee tot je het vliegtuig instapt. Dan laat je hem bij / in de slurf achter en als je uitstapt staat hij daar weer klaar. FF vliegmaatschappij bellen, maar ik heb het genoeg mensen zien doen...

    tot volgende week Schwep! Dan zijn we nu bijna op Schiphol met ballonnen, spandoeken, hyperende kids en wat al niet meer... ;-)

  • 09 Juli 2017 - 10:50

    Chantal:

    Nu eerst stilte voor de storm... en dan optie C.. nu is alles nog 'normaal' thuis bij jullie in Camarillo en dan komt dalijk de stress.. vooral voor de vliegreis denk ik! Hopelijk krijg je voor Vieve iets om te ontspannen en veranderd zie niet in een gil-monster tijdens de vlucht!
    Bedenk dan maar gewoon dat wij op jullie staan te wachten.. ook vol spanning!
    Maar we kijken er heel erg naar uit!
    Nog maar 1 week :)

  • 09 Juli 2017 - 12:16

    Anja Den Bok:

    Super leuk om jullie straks weer live te zien!
    Succes met alle voorbereidingen!!!!
    Het komt goed!
    Liefs

  • 10 Juli 2017 - 16:43

    Rianne:

    Welkom in Dussen.
    Succes met de voorbereidingen en goede reis.
    Een hele fijne tijd in Nederland gewenst.
    Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen en Rebekka

Actief sinds 23 Juni 2016
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 137536

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 30 November -0001

Wij verhuizen naar the USA

Landen bezocht: