Vakantie - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Vakantie

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

29 November 2017 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Eind november alweer.
De Thanksgiving Holiday is alweer voorbij. De meiden waren een week vrij en zijn afgelopen maandag weer op school begonnen.
Femme eigenlijk. Nina was maandag en gisteren ziek thuis, maar vandaag weer naar school.

In de vakantie zijn we op pad geweest.
We zijn zaterdag de 18e vertrokken en op de 23e (Thanksgiving) weer thuis gekomen

We sliepen in
- San Luis Obispo (in de Madonna Inn)
- Santa Cruz (in de Seaway Inn)
- Half Moon Bay (in de Half Moon Bay Lodge)
- Columbia CA (In het Columbia City Hotel)

We hadden het niet te vol gepland, maar er stonden veel leuke dingen op het programma.
We deden zelf San Fransisco aan - wat niet eens de bedoeling was. Al waren we dolblij dat we dat wel hebben gedaan.

We kijken verder uit naar Sinterklaas. As. zondag vieren we dat met een grote groep NL-ers bij ons thuis. Via Amsterdam komt hopelijk Sint ons ook bezoeken. Alle NL-se mama's hebben dat per brief gevraagd en hopelijk komt Sint langs in Thousand Oaks. Er zijn nu zoveel NL-se kinderen, dat dat misschien gaat lukken ook! Spannend.
De kadowensen zijn bekend. De bakplannen gemaakt en iedereen neemt wat mee om de middag door te komen. Gezellig.

Aargh.. mijn computer liep net vast en alles ben ik kwijt behalve wat hierboven staat :(
Tijd voor een nieuwe, dat is het allang, maar ik moet toch heel wat neigingen onderdrukken om nu deze laptop niet maar buiten te werken!

Onze vakantie was in ieder geval geslaagd. We hebben zoveels moois gezien en leuks gedaan.
Afgelopen maandag is de school weer gestart en een druk programma is daar ook begonnen.
Projecten - fieldtrips en nog meer huiswerk.

Mijn stuk tekst krijg ik niet meer overgetypt, sorry - tijdnood! En ik wil Vieve niet te lang voor de tv hebben. Daar zit ze altijd als ik mijn computerwerk doe.

Tot later weer!

Liefs uit zonnig Californië

  • 03 December 2017 - 12:25

    Mirjam:

    Kak-computers ook.. maar dit stuk was al leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen en Rebekka

Actief sinds 23 Juni 2016
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 137508

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 30 November -0001

Wij verhuizen naar the USA

Landen bezocht: