Filmpje!! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Filmpje!! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Filmpje!!

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

08 Februari 2018 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

https://www.magisto.com/video/PF0WMVVSHywqThJiCzE?l=vsm&o=w&c=c


Eindelijk af ;)
Ik heb de laatste tijd wat moeite met de Magisto - app.
Als iemand nog andere goede app weet, laat het mij even weten..
Want ik ben toch wel aan het kijken naar een andere mogelijkheid voor deze filmpjes.

Maar ooh wat vind ik ze toch elke keer weer leuk :)
En terugkijken vind ik ook al zo fijn.. wat zijn de meiden gegroeid als ik kijk naar bijvoorbeeld het eerste filmpje.

Veel kijkplezier!

Dikke kussen en knuffels van ons allemaal

  • 08 Februari 2018 - 19:25

    Mirjam Westdorp:

    Iedere keer weer zooo leuk!! ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen en Rebekka

Actief sinds 23 Juni 2016
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 137508

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 30 November -0001

Wij verhuizen naar the USA

Landen bezocht: