Bijna oktober - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu Bijna oktober - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Arjen en Rebekka - WaarBenJij.nu

Bijna oktober

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Rebekka

02 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Verslag vorige week getypt.. en toen werkte waarbenjij.nu niet meer mee :(
Maar! Hier dan alsnog;

Bijna oktober...
Nog een paar dagen en dan is september ook alweer voorbij. En wat was september leuk! We werden weer oom en tante, ik - Rebekka, was een weekje in Nederland, gingen we naar de LA Zoo, begon Vieve weer aan ballet en hebben we as. zaterdag een Family Event van Amgen.

Waar blijft het jaar?
Oktober, ook een maand waarin voor ons weer een aantal dingen op de planning staan en gaan. Daar zal ik zo maar eerst eens mee beginnen, dat laatste dan bedoel ik.
Want dat is toch wel het grootste ding - vinden wij zelf dan.
Arjen gaat namelijk voor een aantal maanden op pad voor Amgen.
Tussendoor komt hij wel terug naar huis (1 keer per maand ongeveer). Maar de rest van de tijd is hij voor Amgen in.... München.
Arjen is gevraagd om een tijdelijke positie te starten en een team te bouwen/ondersteunen en verder uit te rollen.
Hij werd eind augustus gevraagd en inmiddels zijn de dingen - zoals het Amgen betaamt - snel verwerkt en geregeld. Arjen vertrekt volgend weekend. Het appartement is geregeld, de startdatum is bekend, en de eerste trip terug naar CA is ook geregeld.
We vinden het allebei erg spannend, maar ook leuk.
De meiden zijn er ook mee eens. Al vinden ze het wel erg jammer en ook moeilijk (lees - in tranen) als ze er aan denken dat hij er met Halloween en Thanksgiving niet is.
Pleister op de wond is dat wij kort daarna (14 december) zelf al weer vertrekken voor ons vakantie naar Nederland met Kerst en Oud&Nieuw.
Blijft het natuurlijk wel erg jammer en verdrietig, dat hij er met de andere familie-feestdagen niet bij is.

Voor Arjen zelf is het ook maar gek. Een prachtige kans natuurlijk, maar ook een kans met dubbele gevoelens.
Hij zit straks toch maar alleen in München na een werkdag en in de weekenden. Al weten we allebei ook goed, dat hij er dan toch wel op uittrekt en er zoveel mogelijk probeert uit te halen en zelfs te proberen om op en neer naar Nederland te gaan.
Wij - ik en de meiden en Arjen - proberen dan in onze vakantie in december, ook een paar dagen naar München te gaan.
Daar is Nina al druk mee geweest, uitzoeken wat we daar kunnen gaan zien. Veel ook weer naar uit te kijken, maar ook om trots op te zijn. Arjen doet het toch maar even!
Voor wie vragen heeft, schroom niet om ze stellen! Arjen kan ze vast allemaal beantwoorden.

Nog meer belangrijk nieuws!
- http://a.co/d/8LIg66k -
Deze link hierboven hebben jullie daarvoor nodig!
Nina is een gepubliceerde auteur!
APPLAUS!!
Haar kook/bak-boek is uitgegeven en voor verkoop beschikbaar op Amazon.com
Iedereen kan hem bestellen. Je hebt er wel een creditcard voor nodig, maar dat mag de pret niet drukken!
Je kunt hem zelfs laten bezorgen naar NL.
Wat zijn wij trots en wat is Nina nog trotser. Haar eigen boek, royalties die ze uitbetaald krijgt en een product op Amazon.com. WAUW!
Ze heeft er zo'n boost van gekregen en is er nog steeds zo ontzettend blij mee. Het kostte een lange adem met het wachten op de juiste versie, maar - dat wachten werd dan ook echt beloont.

Dus, hier nogmaals de link;

Nina heeft alle recepten zelf verzameld, opgezocht en vertaald van het Nederlands naar Engels.
Dus wacht niet langer en bestel!

Nina doet een dansje bij elke bestelling die ze ziet.
Echt, belooft ;)

Ik ga voor nu weer even stoppen, maar deze dingen wilden ik zeker alvast met jullie delen!
Tot snel weer, met meer terugblikken sinds ons laatste verslag.

Veel liefs,
van ons alle 5